Thursday, June 30, 2011

dipenjara kerana gigit isteri

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sharing number 78
good morning semua! harap semua sihat hendaknya ya.. ok, dah baca paper hari ni? heheh.. pagi-pagi lagi dah buat lawak lah dunia kita ni.. kenapa? 

okay, tadi aye terbaca sebuah kisah .. seorang penoreh getah berusia 28 ni dia dipenjarakan sebab dia gigit isteri dia. hehhe. mau tak tergelak membacanya? lucu kan? tapi itulah kan.. lumrah asam garam rumahtangga. ceh.. macam dah kahwin pulak kan. hehehe


fyi .. penoreh getah tu baru je berkahwin dua tahun lalu .. diorunk belum ada rezeki untuk dapat anak.. isteri dia plak baru 23 tahun.. kes ni terjadi sebab isteri dia yang tak sihat tu menolak permintaan dia untuk bersama.. hurm.. macam-macam boleh jadi sekarang kan? kadang-kadang tak masuk dek akal.. 

Mohd Shakri Ismail dikenakan bayaran ikat jamin sebanyak RM7 ribu dengan seorang penjamin .. tapi dia tak mampu, so sekarang ni, dia telah dipenjarakan .. sebab takde yang nak menjamin .. makanya, dia sekarang kena tunggu kes dia disebut kembali pada 25 Julai 2011 ni.. 


kalau korunk nak tahu lebih lanjut kenapa dan sebab apa dia gigit isteri dia.. dekat mana kena gigit.. korunk leh lah singgah kat sini .. okaylah.. selamat membaca! =)


dunia sekarang.. macam-macam ada
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

1 comment:

cman jeini said...

apo ko bondo yg dieo buek tu...huhu
mesti takdo kojo laein nak di kojo kan ehh..
tuh la klau bbnyk sngt pendedahan media or video..tepengaruh..huhu suko2 joo..