Friday, June 24, 2011

Penghargaan buatmu Malaysia~

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

entry number 50 
yeeaaaaaaaahhhhhhh!! GOAL!!!!! huhu Malaysia menang kot ... 2-1 lawan Lubnan .. satu kebanggan sebagai anak Malaysia. =) cayalah Malaysia~ wewit~   sungguhpun diseparuh masa kedua .. Lubnan berjaya membolos goal Malaysia .. namun, semangat anak-anak muda Malaysia mampu menunjukkan bahawa kita tak pernah berputus asa dalam mengejar sesuatu. even kurang pemain .. kan kan kan? 






aye suka tengok bola tapi jika Malaysia lawan sahaja .. yang lain-lain .. aye tak layan. huhu.. aye suka tengok Malaysia main bukan gara-gara pemain-pemain dia oke.. tolong siket.. jangan buat conclusion sendiri .. aye suka tengok sebab itu negara aye .. bangga kot .. Malaysia tuh.. even aye tak reti corak permainan macam mana .. tapi aye bangga .. aye bangga bila anak-anak Malaysia berjuang demi negara .. 

okay, kalau korunk rasa negara Malaysia main ntah apa2 .. korunk tak payah nak kutuk2 depan bagai.. blah korunk daripada situ time tuh gak.. semak yo ade rakyat cam korunk ni. huhu. sori terkasar .. apa2 pun..

 TAHNIAH HARIMAU MALAYSIA !!


Malaysia negaraku tercinta
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

3 comments:

cman jeini said...

harimau muda mengaumm...
walau pon mlysia bermain 10 pemain je,tak jadi masalah..tahun 80an dlu mlysia pernah bermain dgn 8 pemain pon takde masalah...no big deal..kecik nye hal...cayuk harimau mudaa..
skg pon ramai yg minat bola=)

cx's said...

betul tu.. chaiyok harimau malaya!! =)

cman jeini said...

haa..tu la yg nak sebut tadi..hehee=]