Sunday, June 19, 2011

rahsia tahi lalat di MUKA

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sharing number 40
kali ni saja nak share .. just untuk suka-suka ok.. jangan percaya sangat.. khurafat jadinya nanti .. eh. betol ke khurafat? atau syirik ekh? hee. sama lah tu kan? heee. ok malas nak berleter panjang lebar .. let's go~ eh~~ cop2!! nak kasi tahu .. K - kecil . S - Sederhana . B - Besar . ok itu je pun. heee =)




Atas Bibir Kanan

K - pandai mencari kenalan, murah rezeki, suka kumpul harta daripada keringat orang lain.
S - Mulut manis, kaki ampu dan suka bermuka-muka.
B - Cakap lemah lembut, bijak menggoda, tapi semua dusta dan ada tujuan tertentu.



Atas Bibir Kiri

K - Mulut manis mencari kepentingan diri sendiri.
S - Pandai mengampu majikan, mudah naik pangkat dan cepat pula tersungkur.
B - Lain di mulut, lain di hati. ada udang disebalik batu.



Bawah Bibir Kanan

K - Dihormati orang, gemar bercinta dan dcurigai isteri/suami
S - Kuat menggoda, menepati janji dan periang
B - Pandai bawa diri, murah rezeki, penyayang dan selalu digoda



Bawah Bibir Kiri

K - suka janji palsu
S - Mulut manis, pendendam dan pintar putar belit
B - dendam selamanya



Hujung bibir kanan

K - Banyak cakap dan tak mudah mengalah
S - Kuat berleter, busuk hati dan suka mencari kesalahan orang lain
B - Banyak bercakap dan janjinya tidak boleh dipercayai



Bawah Bibir Tengah

K - Rezekinya sekadar cukup makan
S - Nada suaranya tinggi dan tidak suka mengalah
B - Kuat berceloteh dan gemar menjaga tepi kain orang lain, kain sendiri tidak bersih


Dagu Bawah Kanan
K - Jujur, baik hati, tinggi budi bahasa dan kaki menggoda
S - Kelembutannya memikat sesiapa sahaja yang memandang, jujur, setia dan menepati janji
B - Jujur, Pemalu dan tidak suka ambil tahu hal orang lain


Dagu Bawah Kiri
K - Bijaksana dan pandai berjimat cermat
S - Tangkas dan cemerlang di dalam kerjaya yang diceburi
B - Berfikiran tajan, bersopan santun, dan tidak pandai menyakiti hati orang lain.

okay. cukuplah untuk di Muka dulu ya! =) jangan percaya tau! syirik. hee.. suka-suka takpa.. ok tata~


Setiap kejadian Allah itu adalah yang terbaik
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

No comments: