Monday, August 22, 2011

85% Tattoo di Tubuh Seorang Wanita

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

mode : Autopublish
sharing number 79
korunk pernah bertattoo? fuhh. sakit kot tattoo ni .. tak percaya? sila bertanya kepada mereka yang berpengalaman dan bukan cx ye. jangan salah orang. huhu. 

Jacqui More 
terbaiklah kan perempuan ni dok tattoo diri dia sendiri. gggrrr~ nasib baik bukan Islam. heheh. btw, cantik juga tattoo dia tu, macam kulit ular. tak payah pakai baju terus.  dia ni berusia 41 tahun ye kawan-kawan, kalau kat Malaysia, orang yang dok pakai tattoo macam ni, apa perkataan pertama yang terkeluar daripada mulut korunk? huhu. 

dia ni buat tattoo ada sebab yang mana sebagai simbol kebebasan setelah bercerai dengan suami dia dan mempunyai dua cahaya mata.  dia suka bila orang bagi respon yang pelbagai bila tengok dia .. ada yang cakap cantik dan ada yang cakap jijik.  apa yang Jacqui cakap? Jacqui just cakap dia rasa lucu :) korunk taknak buat ke? ;p

benda yang asli itu lebih cantik
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

5 comments:

Wanie said...

simbol kebebasan?huhu
macam2 perangai la..
sampai pompuan nak pakai tatu..
wanie nampak jijik gak..:D

Run Away said...

dah tak yah kai baju dah kan...;d

syieda_joy said...

betol tu...yg asli lagi cantek ^_^

syazwani 'atiqah said...

lahirkn keikhlasan dr hatimu...heee...btol3

zyma_senpai said...

mat saleh memg macam2..