Sunday, August 21, 2011

Ibu terobsesi untuk menjadi wanita tergemuk di dunia

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t


mode : Autopublish
sharing number 75
hye korunk. cx nak share kisah ni.  terkejut cx bila tengok seorang ibu yang bukan obses untuk menjadi kurus tapi sebaliknya. macam-macamlah dunia sekarang ni kan? :) huhu. 


haa. inilah ibu yang cx maksudkan.  nama beliau adalah Susanne.  beliau obses sebab target beliau adalah untuk mengalahkan rekod dunia wanita tergemuk sebelum ni.  sebab berat rekod sebelum ni adalah 725 kg dan Susanne berusaha untuk capai berat tersebut malah lebih daripada tu. 

beliau ni baru berusia 32 tahun ye kawan-kawan dan korunk nak tahu tak yang Susanne ni cakap, beliau akan capaikan target rekod dunia tu apabila usianya menjangkau 42 tahun. fuhh.. tak larat aih.  obesiti sungguh.  Susanne juga ada keluarkan statement. korunk nak tahu apa? haa.. sila baca~

“Semakin aku gemuk, aku semakin merasa lebih baik. Aku merasa lebih percaya diri dan seksi. Kenapa aku harus membatasi diri dan melihat bisa sebarapa gemuk diriku dan tetap sehat?”

hehe. semoga Susanne tercapailah target beliau. :) nasib baik dah berkahwin dan mempunyai dua orang cahaya mata.  If beliau obses sebelum berkahwin.. camno? huhu ok baii~

Bersyukurlah dengan kurniaan Allah
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

1 comment:

AliaJustea said...

erk... mcm ni pon ade.. hadoiii~