Rasa Itu

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sharing number 30

aku sedar aku bukan terbaik buatmu.
aku juga sedar bahawa aku tidak pernah menghargai dirimu
aku acapkali mengadu akan segala hal yang berkaitan dirimu yang kurang dimataku
tidak kunafikan itu yang aku lakukan selama ini

namun hari ini, segalanya telah merubah keseluruhan hidupku
hatiku luluh berkecai dan tidak mampu untuk ku cantum kembali
aku sedar itu salahku, namun aku tidak mampu mengundurkannya kembali
andai kau tahu betapa tingginya aku letakkan cintaku terhadapmu dalam hidupku

segala yang kau ungkapkan adalah benar segalanya
tiada sedikit pun tertinggal agar pesan itu sampai kepadaku
dan aku tak mampu membendung rasa itu tatkala kau ungkapkannya
umpama seorang isteri yang dijatuhkan talak oleh suaminya
dapat ku rasakan duniaku bergegar dan berkecai

sungguh aku tak mampu melawan semua ini
sungguh aku lemah tanpamu disisi
sungguhpun aku acapkali menyalahkan dirimu
sunggguh aku buntu, sungguh aku kesal 
namun segalanya tidak lagi berguna

aku tak mampu berkata apa-apa kerna itu semuanya salahku
maafkanlah aku kerna aku masih mencintai dirimu sepenuh jiwaku.

Nukilan : Rahsia Hati
Oleh : CX

Aku mencintaimu lebih daripada nyawaku
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

Post a Comment

4 Comments

Rean said…
wah aye buat lagu ke ni?hehe
'rudy Tensai' said…
breaking up is just part of the life.. mknnya anda semakin dekt dgn org yg sepatutnya...

nice entry by the way~~
Anonymous said…
salam...

jadi sayu saya membaca entri ni..