Segment UiTM cx's DITUTUP!

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sharing number 63
first of all, cx nak ucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua yang memang sangat patriotik <boleh guna ke ni?> terhadap UiTM. yeah! tepuk tangan untuk diri sendiri .. hari ni tepat jam 00:00 am, dengan rasminya cx tutup Segment cx's : Geng UiTM by Campus .. thanks a lot kat korunk! :) 

oryte, before cx melalut, cx nak cerita asal-usul cx ye :) details cx sebagai pelajar UiTM sebab ada yang sangka contoh yang cx kasi tu adalah details cx. heheh. its oke my dear :) sekarang korunk dah tahu kann. ;)

UiTM Kampus Bandaraya Melaka Bersejarah (KBM)
Bachelor of Office Systems Management (BOSS)
Part 4 (Sept 2011)


cx sangat teruja dengan semangat korunk.  fyi, segment ni telah cx buka selama sebulan bagi tempoh penyertaan.  then sambutan sangat membuatkan cx teruja yang amat.  total untuk bloggers UiTM yang join adalah seramai 190 orang. fuhh~ ramai gilak kot. *takleh lawanlah kan kalau Abg Ben yang buat segmen.  tapi ada juga yang tak sudi join. :) btw, thanks sangat-sangat kepada mereka yang sangat sporting untuk join..


Semangat kental UiTM di Hatiku yang diserapkan kepada pelajar UiTM memang sangat tebal.. Usaha Takwa Mulia la kan korunk :) tabik spring~ ada juga blogger yang sangat tak sabar tunggu due segment ni. sebab depa nak tahu group yang bakal cx kumpulkan ni :) semangat sungguh kan. terima kasih korunk! :)

okaylah, sila nantikan jejak kasih SENIOR JUNIOR ye korunk! :) Good Luck!

Usaha Takwa Mulia
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

Post a Comment

11 Comments

aena jamil. said…
190 orang yg join.? ramainye :D
Fyza Lovato said…
ooo yeah. xsampai sebulan nak masuk balik. :')
W A N I said…
can't wait bape ramai lar 1 kampus ngan wanie...=)
reza al-razi said…
terbaik.. Boleh dapat anugerah khas Naib Canselor nih.. haha..
Unknown said…
woot~ haha tahniah. hehe. anway cantik giler ah widget sidebar hang. uitm dihatiku~~
family of fur said…
cx skrg uitm bndr mlke eh?? kenalla acha, jannah sume??hehe
Ninie said…
Alaaaa....dah terlepas!!! Nanti buat lagi ek! Kita dh abis ijazah, tp continue master...so still student UiTM..bleh join la kan? cx buat lg ye!
Ninie said…
Lupa nk bgtau...kita penah study kat UiTM Melaka, kampus bandar melaka pon penah...asasi TESL. Pastu sambung degree kt UiTM Puncak Perdana. Skang Kampus induk S.alam..terujanya kalo dpt berhimpon semua sini kan...tq cx!
CXopportunities said…
@Ninie InsyaAllah Ninie. :) nty tkot follower laen rs meluat plak. huhu. cx da buat dua kali segment UiTM :)