Saturday, August 20, 2011

Sejuta Manusia dalam Kolam Mandi

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sharing number 60
bulan-bulan puasa ni dengan cuaca yang panas dan masing-masing letih, dapat berendam dalam kolam yang sejuk pon syok jugak kan? tapi kan korunk, korunk nak join tak if dalam kolam yang korunk nak berendam tu ada berjuta orang? gggrrr~ cx tak sanggup. huhu

klik pada gambar untuk pembesaran








korunk bayangkan apa jadi kalau korunk ada bersama dalam kolam ni? eeeuuuwww. cx geli kot. haha. okay, over limit menggedik. haha. ok bai~

Mandi selalu dalam bulan puasa itu makruh
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

12 comments:

Sekamar Rindu said...

salam...

ramainya....mcm mana nak mandinya tu...

cx's said...

@Sekamar Rindu wslm. hahah cx tak tahu. gggrr~ ;p

momoe love said...

geli jewp nakk mandi reramai macam tuhh.. euwww.. ntah2 ada yang terkencing kat dalam tuhh.. yuckksss... hehehe... cx terima kasih sebab bagi kad rraya, n duit raya.. hhehehe... nanti cx bagi lah alamat kat moe,...

reza al-razi said...

eee.. entah ada yg kencing, berak or kentut ke dlam tu.. huhu.. ;-)

Clara said...

Seriously rse geli..

Bygkan ada faeces terapung2 ke.. ada dax kencing kat stu.. erk..

Hehehe.....

My Name is Mar said...

ramai gila... Pastu masing-masing kuarkan air tak sepatutnya..
euuuuuuuuuuuuwwwww~~

AIEN NOT ALIEN said...

takde ruang nak kuak lentang atau renang2 itik...haha...

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan, datang dari blog mama maszull...

iyan shazlind said...

takkan nak punya la berendam dlm tu :)

H.J said...

mesti berlaku perkara sumbang..

- abdul hadi abdul muti - said...

mesti kolam tu rasa dia dah jadi masin kan? sebab semua peluh pun bercampur dalam tu. haha

saya afiqah laa (: said...

grrrr..scary owh!