Friday, August 26, 2011

TERKILAN

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

just wanna to say :
aku bukan sikecil yang boleh diperbodohkan.
aku hanya insan yang engkau tidak hargai saat adanya aku.
bukan kupinta lebih dari itu cuma alasanmu tidak mampu ku terima.
kerna aku bukan buta mata untuk melihat dan menilai keadaan disekelilingmu.
kebijaksanaanku ..
 jangan sesekali kau letak tepi kerna aku lebih mampu dari segala yang kau fikirkan.


.. TERKILANNYA DIRIKU DENGAN SIKAPMU ..

bukan kupinta segalanya terjadi
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

4 comments:

Papa Mifz said...

xmau sedih2 dah nak raya ni yer...ceria2 k..:)

NasZ said...

sabar k? ceria utk raya ni k?

MOHD NASER.com

iyan shazlind said...

sabar cx...semoga hatimu lekas tenang dan terubat..nak raya ni kan..meh happy2 meh dear :)

sekamar rindu said...

salam...


anggaplah semua itu ujian..banyakkan bersabar ya cx.