4 Tanda Mantan Kekasih Masih Mencintai Anda

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

hye everyone! sangat lama cx tak update blog. sebab apa? sebab sibuklah kan. nama pun student. rasanya semua blogger yang bergelar student, akan delay time to update their blog. betul tak? huhu. okay kali ni cx nak share 4 tanda ex bF/gF korunk still mencintai korunk. :)


1. Berusaha Mencari Alasan untuk Menghubungi kamu
kalau ex korunk asyik telefon, text atau gila-gila nak jumpa korunk, kemungkinan besar dia masih sayang dan memikirkan korunk.  selalu dan sering mencari cara agar dia dapat contact korunk even just nak tanya pendapat atau mungkin saja menggedik nak pinjam barang korunk. huhu.

2. Selalu Bersedia Membantu kamu
kebiasaannya seorang lelaki kalau sentiasa bersedia  untuk membantu kita, itu maknanya dia ada hati dengan kita. bantuan yang ex korunk bagi ni bukan berupa hal-hal kecil semata, tetapi lebih kepada dorongan atau membantu menyelesaikan masalah korunk yang mungkin agak membebankan.

3. Tak Segan Membicarakan Masa Depan
Walaupun statusnya sudah mantan, dia seolah tidak ada keraguan membicarakan masa depan dan 'melibatkan' korunk di dalamnya. Jika dia bersikap seperti itu, ada dua kemungkinan. Pertama, dia berharap ada kemungkinan kembali menjalin cinta, atau kedua, dia menganggap masih ada ikatan yang special antara korunk berdua. 

4. Membicarakan Hal-hal Positif dari Hubungan Masa Lalu
mantan korunk kalau selalu sangat mengimbau kisah korunk or still remember about yourself , yourlife and family, kemungkinan besar dia masih menyanyangi korunk :)

*
so korunk, kadang-kadang sesuatu yang berlaku antara korunk berdua itu ada hikmahnya dan kadang-kala kejadian itu adalah disebabkan kesilapan dalam mengatur kehidupan. so, no need to remember all the things yang membuatkan korunk sedih and maybe membuatkan korunk rasa down disebabkan ex-bf/gf korunk. if diorunk still ada hati dengan korunk, it's up to you to decide :) so take care!

setiap orang melakukan kesilapan
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

Post a Comment

4 Comments

siti zarizza said…
tp dy dah ade yang laennn. );
maszull said…
salam cx's...kenapa plak nak cari balik dah putus tu dahlah jgn dirayu lg...:)
Unknown said…
mate saya bulat : betol.. dia dh ad y len but msh lg dtg brtnye khbr .. mcm ane ? lelaki oh lelaki ...