Monday, September 19, 2011

boleh ker gajah panjat pokok?

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

pelik tak? haha. gajah boleh panjat pokok ekh? tapi semuanya tak mustahil. kuasa Allah. kau nak cakap apa? jangan nak sangkal sangatlah kan :) okaylah. korunk tengok gambar kat bawah ni. percaya atau tidak?


tapi kan. korunk rasa perkara ni jadi betul-betul atau sekadar auta semata-mata? yelah kan, sekarang ni IT canggih kot. edit jerk dah jadi sesuatu yang boleh menipu pancaindera kita. korunk rasa?

segalanya tidak mustahil
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

2 comments:

misz sheyla said...

pic ni dah lame dah ni..gajah tu bukan panjat pokok pun..lau x salah masa tu banjir besar..gajah ni mati kena hanyut air.. tersangkut kat pokok..tu yang bila air surut org nampak cam die panjat

Syuti Moimoi said...

haha maybe true and maybe not. sekarang ni mcm2 gmba leh edit.