Saturday, September 17, 2011

privacy @ benci?

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

hye korunk :') dalam hidup ni, kadang-kala kita tak tahu kenapa dan mengapa perkara itu berlaku kepada kita dan kenapa perkara yang melibatkan perbuatan orang tapi akhirnya kita yang merana? jika tak sanggup untuk kekal selamanya, mengapa masih cuba meminta?

korunk, sebelum korunk nak buat sesuatu untuk mendapatkan cinta hati korunk, tolonglah berfikir semasak-masaknya kerna kesannya sangat teruk. teruk yang macam mana? cinta hati korunk tu tidak akan mampu melupakan korunk.  even korunk kata. korunk dah takde hati lagi pada sidia.

tapi korunk. salah siapa dalam hal macam ni? contoh korunk baca doa kasih-sayang agar cinta hati korunk tuh tersangkut pada korunk. bila dah tersangkut.. lama-kelamaan, korunk berubah hati. then nasib yang menimpa sidia? korunk abaikan sidia.

tahu tak betapa seksanya apabila menjadi mangsa doa kasih-sayang? apa yang cx boleh cakap.. cx serah kepada Allah agar tiada balasan buruk diberikan kepada 'dia' even 'dia' telah pon membenci dan membuang cx selamanya daripada hati 'dia' .. :')

*pesan Mak Temah
kembalilah memberi cinta dan hatimu kepadanya kerna kau perlu ingat bahawa kau yang meminta perkara ini berlaku dan Allah telah pun memakbulkannya. tidak rasa berdosakah dirimu wahai anak muda?

Jangan kau alpa akan janjimu kepadanya
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

1 comment:

syazwani 'atiqah said...

tersedar tibe2..thanks cx