Sunday, September 4, 2011

Rahsia Pelukan

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

hye korunk. macam mana dengan raya? seronok? still kumpul duit raya ka? hahha. jangan jadi anak-anak ya kawan-kawanku yang cantik dan macho :) oryte, mari cx share rahsia pelukan. rahsia ni baik untuk pasangan yang dah berkahwin ya. :) terima kasih 

Pelukan tangan yang melingkar di bahu
Menunjukkan rasa respect, sayang, dan kagum.

Pelukan di dada
Pelukan ini menimbulkan suatu harapan baru dan kenyamanan luar biasa. Ketika perasaan tidak tenang dan gugup, pelukan ini akan menenangkan dan meredakan kegelisahan serta kesedihan.

Pelukan Melingkar di Pinggang
Pelukan ini menandakan kepercayaan, rasa cinta, pasrah dan kenyamanan.

Pelukan dari sisi kiri atau kanan
Pelukan ini menimbulkan perasaan nyaman dan terlindungi. Kelebihan dari pelukan ini menunjukkan bahawa percintaan korunk memang tahap kemuncaknya.

Pelukan dari Belakang
Pelukan ini menunjukkan bahawa korunk sangat manja dan memerlukan perlindungan serta kasih sayang

Allah sering memberi nikmat kepada hambaNya
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

9 comments:

Ku Azhar said...

aiyook!! kalau peluk kt kaki??hehehe

Nur syuhada asyiqin said...

alamak.rase mcm nak dipeluk sekarang..hehe :)

Nafisah Ruslan said...

cepat lah kawen.. boleh men peluk2 macam ni.. haha

My Name is Mar said...

Tagged??
Ha-ha-ha!

iMBobo said...

kalau peluk kepala?hehe

cx's said...

@My Name is Mar erk. perasan ler tu :)

sekamar rindu said...

salam..

rindukan pelukan ibu yg lama dijemput Ilahi..

iqbar iberahim said...

Meh nak peluk meh... hehehe... rindu kamu syu...

iqbar iberahim said...

Meh nak peluk... hehehe...
Rindu kamu... :')