Sunday, October 2, 2011

kalimah Allah pada kasut?

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sekian lama cx tak facebook-walking .. hari ni tiba-tiba rajin. padahal tujuan utama adalah buat kerja tapi geraknya kerja, hanya sekecil ensotan siput babi. ggggrrr~ okay. apa yang cx nak share, cx tak tahu nak cakap camna dan tak berani komen lebih-lebih. sekarang ni, dunia bermaharajalela daripada akhirat. korunk renungkanlah ya. jangan lupa.. Allah adalah satu buat kita. 


*
tidak mereka sedar dan terceliknya mata akan kekuasaan Allah.  ALLAHUAKBAR! 

Ya Allah, sesungguhnya hanya diriMu yang Maha Esa
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

6 comments:

Wyna Nubies said...

As Salam~

kafir laknatullah sentasa carik jalan utk menghina ISLAM..
Hanya ALLAH S.W.T dapat memblas perbuatan mereka!!!

♥hamirahalim♥ said...

paleotak dye !

♥hamirahalim♥ said...

paleotak dye !

era kecik said...

err,, ade jugak ye~ macam2 yang ade kat dunia nie kan?

maszull said...

salam cx's....wah ni mcm x elok la nama Allah diletakkn kat kaki plak...kena blacklistkn kasut ni dr kuar di pasaran ...:)

Ku Azhar said...

jenama nike kn nie??