Saturday, October 8, 2011

Kenapa Lelaki tidak mampu mengawal nafsunya yang satu?

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

korunk dah baca news tentang seorang bapa yang meliwat bayinya yang baru berusia 23 hari? Astaghfirullahalazim~.. apalah nak jadi dunia sekarang ni? Subhanallah. bapa durjana ni meliwat anak lelakinya yang ketika itu baring didalam bilik tidur. cx baca perkara ni pon from Sekamar Rindu .. sakitnya hati cx bila baca cerita macam ni.


lelaki memang tak pernah boleh tahan nafsu dan letakkan agama sebagai tiang utama eh? tak boleh berfikir eh? okay. cx tak cakap semua lelaki okay. tetapi hanya kepada spesis yang cetek ilmu ni. geram gila. dulu cx ada baca kisah seorang suami yang merogol anak jiran tetangga sebab tak tahan nafsu dek gara-gara isterinya sedang sarat mengandung. what the Fishcat? 

Allah ciptakan kaum hawa daripada rusuk lelaki untuk dibimbing ke jalan yang benar tetapi apabila seorang lelaki itu bertemu dan menikahi si hawanya diatas sebab nafsu dunia.. inilah jadinya. Allahuakbar!. cx sangat tak suka benda-benda camni jadi. 

telah Allah amanahkan isteri dan anak-anak kepada seorang lelaki yang menjadi ketua keluarga. bimbinglah mereka hingga ke syurga. namun apabila menjadi sebaliknya.. Allahuakbar.. fikirlah~ nak tahu apa sebab lelaki ni liwat anak lelakinya? klik SINI

jagalah amanah yang Allah beri sebaiknya
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

3 comments:

aimie amalina said...

sedihkan
sungguh isi dunia x selamat
dek perbuatan isi nye sendiri =(

sekamar rindu said...

salam..cx,

berita ini sungguh sedih, isteri masih dalam pantang tu kan..sabarlah..tergamak meliwat anak sendiri..jenis ayah ke jenis syaitan?...sakit jantung saya kalau saya tulis lagi ni cx..memang kemarahan maksima..!

era kecik said...

era pun tak suka macam nie.. sanggup ayah dia liwat anaknya sendiri.. apa nak jadilah kan?