Saturday, February 11, 2012

Rahsia Pergerakan Lelaki

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ



menganggukkan kepala
apabila korunk berbual dengan lelaki dan dia menganggukkan kepala diorunk, itu maknanya dia seorang lelaki yang sangat ambil berat dan sentiasa ingat tentang diri korunk. dia juga seorang yang suka membantu bila kita memerlukan pertolongan.

mendekatkan badan
lelaki yang suka mendekatkan badan dia dengan kita bila berbual, dia merupakan lelaki yang menarik dan mampu menarik ramai orang lain tapi awas, kadang-kadang diorunk ni bersikap keterlaluan. hehe

merenung
lelaki jenis yang macam ni, diorunk merupakan seorang yang peminta sebab diorunk nak sangat tahu apa yang kita sebagai pasangan dia boleh tawarkan kat dia samada dalam pekerjaan, persahabatan atau cinta.

memandang mata
sifat lelaki yang ni jenis yang yakin dan berterus terang. huntonglah kan? huhu. dia juga sentiasa bagi perhatian, berusaha jaga hati semua pihak tak kiralah macam mana akrabnya sesuatu hubungan tu

menggerakkan tangan dan badan
kalau korunk nak tahu, lelaki jenis yang camni sangat memberangsangkan, bertanggungjawab dan mempunyai rasa cinta yang mendalam. diorunk beranggapan dengan kata-kata tak cukup untuk membuktikan kesucian cinta, so dengan pergerakanlah dapat menunjukkan kesungguhan. lelaki yang jenis ni juga seorang yang sensitif dan baik hati.

Terima Kasih Ya Allah atas KurniaanMu
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

4 comments:

AmyZana said...

mendekatkan badan ? mcm lain mcm pulak bunyi je ~_~

Nor Sharul Atikah Bt Nor Azlan said...

menarik2 :)

shiema sufian said...

nice infooo. shiema baru je tahu (:

hana said...

nice..
boleh buat rujukan ni..
=D