Thursday, August 30, 2012

Aplikasi Perakam Video

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

teknologi dunia semakin canggih sekarang ni kan? terlalu banyak yang dipertingkatkan kualitinya untuk menarik pengguna kekal menggunakannya. namun, jangan sesekali alpa. setiap sesuatu itu ada baik dan buruknya. kali ni cx nak kongsi sedikit pendapat. 


sekarang ni alat yang menghubungkan manusia sudah pun melancarkan aplikasi perakam video bagi penggunanya.  bukan sekadar telefon, chatting, tapi video yang lancar umpama kita sedang face-to-face.   siap boleh rakam lagi. macam astro. heheh korunk rasa, apa yang baik dan apa yang buruk melalui aplikasi ini? kalau cx tak cakap pun, korunk boleh tahu. actually semakin canggih sesuatu aplikasi atau teknologi, semakin tinggi peratus ketidakbaikkannya. bukan salah aplikasi tersebut tetapi salah pengguna. kita manusia tidak pernah terlepas daripada melakukan kesilapan namun jika kita tidak kawal diri kita, segala kesilapan itu kita akan lakukan tanpa kita sedar atau pun secara realitinya kita sedar sepenuhnya.

motif cerita : 
teringat perkara yang tidak sepatutnya. belum lagi menjadi hak milik namun .. sesuka hati kongsi dengan orang lain. that's your sin but it's effect your love when he/she know the truth. disappointed. 

MAK TEMAH''s:
i forgive but never forget. it's hurt when we know the truth. *yourbadhistory

i'm only a human
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

2 comments:

dilladoodledat said...

nnt 20 tahun nnt semua lekat ipad depan kepala xpayah nmpk dunia dah theee thanks cx sbb suke visit blog kite ! feel awsome ! ;)

ary_lee said...

urgghhh= ="
siapa?? xkan wa kot??