Wednesday, February 5, 2014

Perbezaan Pendapat

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua. Pagi tadi cx update tentang Peranan Seorang Isteri dan feedback yang cx dapat adalah sangat membuatkan cx tercetus idea untuk update entry ini. Makluman semua, cx update entry tersebut bersebab agar sedikit sebanyak dapat memberi kesedaran kepada kita agar tidak berpelakuan sedemikian. Namun mungkin ada yang terfikir bahawa cx tuju kepada seseorang.

Sebagai perempuan, kita perlu persiapkan diri kita dengan keadaan akan datang. Ada yang menerima dan bersetuju dengan pendapat cx namun ada juga yang tidak bersetuju. Ya mungkin kita boleh positifkan diri bahawa beliau masih belum dapat membiasakan diri. Okay cx terima.

credit: Mr. Google
Namun kawan-kawan, ini sekadar pandangan cx, penyakit M ini tidak boleh diselarikan dengan alasan 
belum biasa dengan keadaan. Kalau rajin, di mana-mana pun pasti rajin dan tiada istilah tak biasa tempat baru. Malas dan keadaan baru tidak dapat diterima pakai. Jika sudah malas, kemana pergi pun, begitu juga perangainya.

Tak usah tengok jauh kalau nak tahu orang itu rajin atau malas. Pergi sahaja ke rumahnya dan terus menuju ke tandasnya tanpa berhenti di mana-mana bahagian rumahnya. Daripada situ korang boleh nilai sendiri. Okaylah, ini sekadar pendapat. Maaf jika ada yang tidak dapat menerima. :) #kbai

Be Positive Baby :)
lahirkalah keikhlasan dihatimu

1 comment:

Ayu Zan said...

biasa mmg orang tengok tandas.hehe.tu yg jaga kemain tandas uma tu