Pou Game Legend!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua, pejam celik, esok tibalah hari yang dinanti oleh umat Islam. Tibalah hari untuk kita mengerjakan ibadah puasa. Selamat berterawih pada malam esok ya kawan-kawan. Jangan tak puasa ya semua! Jangan puasa 'yang yok' pula. hehe. Hari ini entry saja-saja.  Sebenarnya cx tiada benda yang hendak dilakukan lagi di rumah apabila semua telah cx siapkan. Memandangkan cx bosan, makanya cx memberi tumpuan kepada pou_cx. hik3. Apa yang cx nak kongsi disini adalah, game pou. Cx suka sangat main game dekat pou sebab nak kumpul duit banyak-banyak untuk beli baju pou. Semangat sungguhkan? 


Nampak tak? Inilah game yang cx main. Hehe. Hoops namanya :)  Cx pada mulanya tak reti langsung nak main tapi husband cx teror betul. Jeles. huhu. Makanya, bermatlamat jugalah cx nak kalahkan high score suami cx. hehe.  Orang putih cakap 'practice make perfect' ... aicewah. ;) Akhirnya, keputusannya adalah seperti di bawah. hehe. yeah!


Okay kawan-kawan. Ini bukan entry berlagak mendabik dada okay. Baiklah, walaupun score cx ini tidak mampu melawan pou yang lain, tetapi sekurang-kurangnya mencapai target cx untuk kalahkan score husband cx. hehe. Akhirnya! Cx berjaya! hehe.  :) Senyum selalu, gembirakan jiwa, bersihkan hati dan manjakan diri. ehh! haha kbai

Salam Ramadhan!
lahirkanlah keikhlasan dihatimu

Post a Comment

3 Comments

mamamursyid said…
dah lame tinggalkan pou ni..
burung unta said…
Blog walking kat sini, jom baca artikel baru

Madonna Ingin Peluk Islam, Kejutkan Peminat Di Instagram
---> http://syokbah.com/madonna-ingin-peluk-islam-kejutkan/
Keri said…
sempat main sehari je game pou ni. pastu uninstall haha..
tak kena ngan jiwa kot