Saturday, July 5, 2014

Rahsia Berat Cx Turun Dalam Sebulan!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua! Ingat lagi tak entry cx tentang Rahsia: Turun Berat dalam Sebulan! Korang dah cuba CATALYST Virgin coconut oil (VCO)? Terlalu banyak kelebihan VCO ini. Nak tahu kelebihannya? Cukuplah jika korang lihat testimoni cx sendiri di bawah buat permulaan terlebih dahulu ya; 

credit to Mr.Google
1. Mengurangkan Berat Badan.
Sangat menakjubkan apabila dalam masa sebulan, cx mampu turunkan berat tanpa bersenam. Tak percaya? Korang rugi! Bayangkan berat cx pada 6/5/2014 adalah 52kg, dan pada 30/6/2014 pula adalah 47kg. Tak percaya? Lagi sekali rugi! 

2. Mengurangkan Resdung.
VCO ini merupakan pembunuh anti-virus, makanya ia mampu menyahkan percambahan virus, bakteria, kulat etc. Cx baru makan sebulan dan Alhamdulillah sangat, Resdung cx semakin baik. Tak perlu nak pantang makan lagi! 

3. Mengurangkan Rambut Gugur.
Cx merupakan pesakit resdung makanya resdung penyebab rambut gugur, setelah cx mengamalkan VCO, Alhamdulillah rambut cx dah tak gugur! Korang bayangkanlah setiap hari dulunya rambut gugur dalam bilik siap boleh gumpal-gumpal lagi. Banyak tak? Tapi sekarang tidak lagi. Tak tipu okay. Cx siap main tarik-tarik rambut nak tunjuk bukti kepada sepupu, dan beliau sangat teruja! 

4. Penyahtinjaan yang Baik
Cx sebelum ini memang kadang-kadang tu, susah juga untuk membuang air besar, tetapi setelah mengamalkan vco, Alhamdulillah, pelawasan sangat baik. Makluman korang, vco ini membuang segala toksin dalam badan melalui penyahtinjaan. Makanya kita akan lebih sihat. Tak perlu sibuk-sibuk beli product nak buang toksin. hehe

5. Badan Rasa Ringan
Fungsi VCO ini adalah menyeimbangkan metabolisma badan kita, maknanya kalau metabolisma korang kurang, vco akan bantu menaikkannya. Sebab itu VCO boleh membantu korang menurunkan berat badan dengan sendirinya tanpa sebarang senaman. Cx Alhamdulillah badan rasa ringan dan segar sentiasa.

6. Kebaikan untuk Suami/Isteri
VCO membantu para suami isteri daripada segi kesihatan dalaman. Cx nak cerita dekat sini pun macam 18SX sahaja. haha. Makanya kalau nak tahu, boleh terus tanya cx ya! :) Ini pengalaman cx sendiri setelah makan VCO. 

Haa, banyak tak kelebihan yang cx dapat selepas consume VCO?  Baru sebulan tau cx makan VCO dan dah nampak perubahannya sepantas ini.  Korang jangan ingat VCO ini ubat untuk kurus tau, VCO adalah supplement yang membantu dalam memberi kesihatan kepada tubuh badan kita. Okay, nak tahu lebih lanjut? Nak order? Harga sangat berpatutan, sebotol RM39.90 sahaja untuk pengambilan sebulan, tidak termasuk postage. Sila pm cx laju-laju melalui facebook cx di CXopportunities Blogspot! Cx akan bongkarkan lagi rahsianya! :) InShaaAllah

Moga Dipermudahkan
lahirkanlah keikhlasan dihatimu

3 comments:

ros_reeza said...

Ros pernah makan ni dalam tahun 2012.. Alhamdulillah, ok :)

Mar Mansor said...

dulu makan produk ni..sekarang dah x mkan dah

Mimi Azirah said...

ooo...catalyst rmi gak yg consume kan