Saturday, September 13, 2014

Lagu Pilihan Sept 2014

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Ayah dengarkanlah
Ku rindu padamu
Ibu dengarkanlah
Ku sayang padamu

Namun tak lagi dapat ku rasakan
Hangat belaian kasihmu

Rindu aku rindu
Peluk ayah ibu
Kini hilang sudah ceria hidupku
Pada siapa ku harus mengadu
Kini aku sendiri

creadit to spot-life dot com
*c/o

Aku anak jalanan yang terbuang
Tanpa belaian kedua orang tuaku
Mereka berpisah kerna keadaan
Membuat hidupku berantakan

Tuhan tolong beri aku petunjuk
Kembalikan keindahan yang pernah ku rasa
Ku hanya boca kecil yang tak berdaya
Tuhan ku mohon kepadaMu

Oooohhhh Yeeahhhh ~ *c/o

Aku anak jalanan yang terbuang
Tanpa elaian kedua orang tuaku
Ku hanya boca kecil yang tak berdaya
Tuhan ku mohon kepadaMu

Ayah dengarkanlah
Ku rindu padamu
Ibu dengarkanlah
Ku sayang padamu

Tegar - Kemana Kasih Sayang

Meleleh air mata layan
lahirkanlah keikhlasan dihatimu

3 comments:

ArELeEz said...

semlm 1st time dengor lagu ni. hmm.. sedeh..

TeTo YakSa said...

waaa.. mcm best.. mau di dengar ni.. hehehe

mila said...

Singgah sini
www.armilastyle.blogspot.com