Wednesday, October 15, 2014

Alhamdulillah. Syukur.

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Alhamdulillah kerisauan selama ini telah pun terjawab dan dapat diatasi dengan izin Allah.  Sekian lama tak drive manual seorang diri, hari ini Alhamdulillah berjaya. Syukur ke hadrat Allah. Jika sebelum ini encik suami di sebelah (sekali itu sahaja cx bawa sebab risau haha!) ketika percubaan semula, tetapi kini tidak lagi. Alhamdulillah.  Syukur. 

credit to mr.husband
Dah boleh jalan jauh. Hahaha! Kemain berangan. huhu Atleast sekarang senang sekiranya berlaku emergency, both of us husband and wife boleh drive manual. Syukur Alhamdulillah. :)

7 comments:

Mar Mansor said...

baguslah camtu cx..saya memang manual driving..

ary_lee said...

Woah! Tahniah :)

CT Humairah said...

manual ? okay CT tak sanggup. kekeke.. memang dari amek lesen lagi dah cakap kat pakcik jpj tu.. saya lepas dapat lesen tanak bawak kete manual. bye bye manual :P
kagum ngan perempuan yang boleh bawak manual..

DeAnnA said...

tahniahh...hihihi (^_^)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Saya bawak oto je.
Memang tak kan lah bawak manual.
Teori pun dah lupa. Hehe..

Jazz Lover said...

Alhamdullilah

Mimi Azirah said...

Sy bwk manual..