Wednesday, October 8, 2014

Peristiwa Gerhana Bulan Penuh 08/10/2014

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Dah lama tak tengok gerhana bulan. Korang jangan lepaskan peluang okay pada hari ini. Ada waktu-waktu tertentu untuk gerhana bulan penuh ini. Korang boleh rujuk surat di bawah ya. :)

credit to PakTam
Cx pun tak sabar menantikan kemunculan peristiwa bulan penuh hari ini. Harapnya cx ada jodoh untuk berjumpa dengan bulan penuh. InShaaAllah :)

Indahnya Ciptaan Allah
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

7 comments:

Mas Zull said...

assalamualaikum cx...kalau ada rezeki dptlah kita tengok mlm ni...:)

Yan Ty said...

In sha Allah...

ros_reeza said...

ada juga baca surat tu petang tadi..

ArELeEz said...

kebesaran-Nya..

::EIDA:: said...

baca dapat pic bulan gerhana kat wasap.. cantik!

CT Humairah said...

tak nampak pun semalam or sebenarnya CT terlepas timing bhahahah..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Bagus betul sebab semua Jabatan rasanya turut hebahkan berita ni.