Monday, November 3, 2014

Fenomena: Jeruk Mangga AsamBoi

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

credit to wasap group
Haha. itu dia. Masa mula-mula dapat gambar terus cx gelak. Haha sangat kelakar. Anyway, korang dah rasa belum? Cx? Mestilah belum. Mueheheh. Apa dia? Ada yang nak bagi percuma? Alahai susah-susah sahaja. huhu.

Makan Ikut Trend
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

7 comments:

Jane said...

keh keh keh
memang tengah femes ames
tapi xda org dkat yg buat
nk buat sndiri memg x laa kann

Ilaa Suhailaa said...

mak ilaa buat sendiri. yummyy!! bestt!! masam-masam masin..hehe

YaNg AyEsHa said...

haha..comelnya gambar..wani baru makan minggu lepas..tapi rasa macam tak puas je..hehe

Hayani Nor said...

memang tengah femes la ni.. asam boi dah xde stok kat kedai.. huhuhu.. mangga lak naik harga.. gara-gara jeruk ni..

Jazz Lover said...

Kamek teringin nak molah tapi kamek sik suka makan mangga mudak. Mek rasa nak molah makey epal. Lepas ya, timbul gik sigek masalah. Kamek sik suka cabik jarum. Last2 alu x dipolah.

Emma said...

jeruk mangga dah jadi viral dah skarng nie... lagi-lagi tengah pregnant macam emma, alahaiii sedap nyer. Terus pegi pasar beli buah mangga. Tapi emma buat jeruk campur-campur... heheheh baru best nak makan =)

CT Humairah said...

gambar ni cute kan hahaha.. jeles letew..!! hahaha