Cara supaya tak dapat sebarang invitation game

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Sebelum ini cx ada update Cara Block Game di Facebook kan? tetapi masih lagi dapat invitation game or anything yang korang pun tak nak dan tak suka kan? So entry kali ini cx nak ajar korang cara-caranya seperti mana yang cx buat selama ini. Hopefully bermanfaatlah ya kawan-kawan.


Okay, mari cx ajarkan. nak bergambar atau sekadar bertulis? Kalau bertulis bolehkan? Masih fahamkan? huhu. Tak rajinlah nak edit printscreen. hahaha. Okay korang boleh follow step ini ya kawan-kawan yang budiman semua. Eh! tidak mengapalah, cx bagi gambar sahaja dan cx explain. 

click to enlarge
Baiklah, nampak tak? step pertama korang pergi dekat SETTINGS, kemudian cari BLOCKING. korang akan nampak senarai-senarai untuk block ikut jenislahkan. Tetapi korang pilih BLOCK APP INVITES. Korang diwajibkan menaip nama orang yang selalu sangat invite game dekat korang. Settle. Okay tak? All the best!

Cx's says:
Sorry kepada sesiapa yang pernah menjadi mangsa. Cx dah tak main dah game yang invite-invite ni. Buat marah orang sahaja. Huhu. Ampun maaf di pinta ya semua. 

Salam Sayang
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

Post a Comment

5 Comments

Anonymous said…
baguih ni CX.. annoying sungguh invitation tu semua. nak main tu main ajelah xyah nak invite2.. adus..
Deanna Morni said…
boleh try tok..hheheeh
sue perbs.. said…
betul...rase mcm nk block trus je org yg invite game ni
zuhaira nasrin said…
nice tuto.banyak sgt invitation kannn
Unknown said…
Yalah cik akak pun sik suka juak ehm.ng anggol jak sidak invite games