Saturday, May 9, 2015

Beware! Kobis Tiruan!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Amboi rajin up entry malam-malam buta ini ya cx oii. Huhu. Sebenarnya mata belum mengantuk. Sebab itu berlegar blogwalking dan tiba-tiba ter-update entry. Hehe

Haritu cx ada nampak dekat facebook ... adanya kobis tiruan. Alahai. Macam manalah kanser tu tak cepat lekat dekat manusia kalau manusia sendiri yang cipta bukan-bukan. Apa motif pun tidak diketahui. Hanya pentingkan duit agaknya tetapi kesihatan dan keselamatan manusia lain tidak dihiraukan. Geleng kepala. Korang tengok sendirilah. 

video
credited. Lupalah ambil dekat mana. Sorry.

Haa bagaimana? Sebelum ini kes telur tiruan dan telah pun terlepas dekat Malaysia. Sekarang ini kobis pula? Mudahan tak masuk Malaysia ya. Alahai.  Bahaya sungguh. Mati cepatlah semua orang. Mana tidaknya.. kita bukan sedar pun benda itu asli atau tiruankan? Mudahan Allah lindungi kita semua. Amin

Apabila duit mengaburi Mata
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

1 comment:

Mar Mansor said...

macam-macam bahan makanan tiruan la sekarang ni..risau