Wednesday, August 12, 2015

Lemak Bertingkek-tingkek!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hi selamat hari rabu! Amboi sempat update blog! Haha. Padahal banyak sahaja lagi kerja lain boleh buat. Okaylah.. ini merupakan auto publish entry memandangkan masa tidak mengizinkan. Iyalah sangat.

Amboi semenjak kahwin ni.. Kemain bertingkek berat cx. Hahah! Bayangkan dulu berat 40++kg .. terus bertingkek menjurus kepada 60++kg. Haaa! Hangpa rasa camna rupa cx sekarang?  Haha!  Dahlah kurang inci. Haha! Biasalah orang dah kahwin. Alasan! Muahahah! Meh kasi belanja contoh gambar.  

Okay boleh nampak perbedaan tak? Keh3. Biasalah apabila makan tidur sahaja kerjanya. Fiuhh! Jenuhlah nak kuruskan badan nanti. Tapi betullah kan, bila dah kahwin, badan naik dan bila nak jadi mak-mak, lagi badan naik. Tapi belum sampai masa lagi jadi mak-mak. Camne? Haha! Matilah nak! Huhu. 

Alhamdulillah Masih Sihat
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

8 comments:

Wanie Masduki said...

x pe, yg penting mak dengan baby sihat :-)

aizamia3 said...

Sekarang ni agak sensitif part berat badan.. hehehe..
Naik tak sampai sekilo dah rasa stress..

Mimi Kyumi said...

Haii..singgah..hIHI..BIAQQ GEMUK..YG PENTING BBY SIHAT

Mimi Kyumi said...

Haii..singgah..hIHI..BIAQQ GEMUK..YG PENTING BBY SIHAT

Shahida Dzulkafli said...

Hahaha..tu perkara biasa cx..

A Special Story About Me said...

Salam ukhwah cx....
ASSAM pun lepas jd isteri + ibu ini....
Berat memang tak boleh nak control....
Cepat je naik...nak berat cam bujang dulu...still xle capai ag takat ni....

Done follow you cx...
Nanti singgah lah teratak sy yep....
http://assam143.blogspot.com/
tqvm....

Mar Mansor said...

banyak juga naiknya tu CX...

Siti Yang Menaip said...

mari kitaaaa sama2 mengurangkan berat badan hehe.. CT slalu hangat2 je lebih kang nanti tngk makanan lupa balik..