Wednesday, August 12, 2015

Makin Berdosa Makin Dipuja!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Pagi-pagi lagi dah kecoh hal dunia yang makin lama makin susah nak faham. Okay bukan dunia tapi MANUSIA.  Alkisahnya terbaca perihal pelakon Izzue Islam yang mana menegaskan taknak bersentuhan ketika berlakon. Alhamdulillah sangat bagus sekali memandangkan kita orang Islam. Wajib ikut syariat Allah. TETAPI .....


Korang nak apa sebenarnya apabila orang berubah ke arah kebaikkan, dipersenda dan dipersoal tetapi apabila orang makin lalai dengan keindahan dunia, makin korang abai macam perkara itu biasa sahaja dan disanjung bagai. Allahuakhbar! Itulah akhir zaman, Makin berdosa makin dipuja! Berikut antara screenshot yang menarik perhatian cx untuk dikongsikan.


Semoga kita sempat bertaubat dan saling bermaafan sesama kita sebelum menjelangkan kiamat. Allahuakhbar!

Ampunilah dosaku
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

2 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Sokong sgt dgn prinsil izzue islam tuh..lgpun ok je kalau berlakon x pelok dan pegang..aritu ada satu drama tuh xde pun aksi peluk2, elok je ramai peminta.. tp maaflah x ingat lak tajuknya..

Siti Yang Menaip said...

betul tu CX.. yg mana halal haram pun dah lupa sebab syok sngt kan.. moga kita terhindar dr masuk kategori cem ni..