Friday, January 8, 2016

Drypers : Jom Claim Hadiah!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Semenjak bergelar mak-mak ini, segala benda berkaitan anak diambil tahu serta-merta. Sebarang perkara yang bermanfaat pasti dimanfaatkan. Hehe. Okay nak dijadikan cerita, anak cx pakai drypers. Wee wee dry size S. Sebelum ini new born lah ofcourse. Satu hari itu cx terbaca ada netizen daripada group KAMI ANAK MELAKA post pasal dia dapat claim hadiah dengan point pembelian drypers.

Wahh! Ini sudah baikkan? Cx pon teruslah siasat sepantas kilat. Memandangkan ketika itu ada juga tiga empat kampit telah pon habis sebelumnya dan dibuang plastiknya. Rugi sungguh. Okay, biar cx cerita sambil kongsikan semua maklumat ya.


1. Mulanya, Google 'Drypers Club' dan akan keluar page drypers.
2. Scroll ke bawah dan korang akan jumpa Point Shop seperti berikut.
3. Sebelum itu, silalah daftar terlebih dahulu sebagai ahli. *terima kasih en.suami tolong daftarkan. Gara-gara 4G buat hal. Huhu
4. Selesai daftar, tekanlah point shop link tersebut. Di sana akan di ajar bagaimana cara menemui kod unik drypers yang membolehkan kita claim hadiah. ☺ 


Okay gambar di atas merupakan  cara kita menemui kod unik untuk di daftarkan dekat drypers point shop online. Macam cx, cx guna wee wee dry untuk anak, So sedemikianlah caranya. Selepas dapat kod, bolehlah kumpul point sehingga berapa banyak yang kita perlukan supaya dapat claim hadiah yang dikehendaki.


Ini adalah antara hadiah yang menjadi perhatian dan target cx. Lama lagi nak dapatkan jumlah point di atas. Huhu tidak mengapa, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Hehe okaylah. Tata.

All the best!
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

No comments: