Friday, June 24, 2016

Tema Warna Baju Raya 2016!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hi hi hi! Okay apa khabar semua? Semoga sihat dan senantiasa di bawah lindungan Allah. AMIN. Puasa tak? Kah kah kah. Jangan yang yok tau! Tak lama sahaja lagi kita nak tibanya syawal, tanda ingatan, ku kirim rindu di angin lalu, kasih yang hilang ku hulur tangan, di aidil fitri, di aidil fitri ku pohon restu ~ sila jangan sambung. Kah!

Okay tahun ini baju raya kalian tema warna apa? Dah fikir belum? Nak raya dah ni! Setiap tahun mesti kita fikir nak warna apa kan? Tipu kalau tak fikir. Huhu. Cx tahun ini sudah pun pilih satu warna tetapi berbeza tiga beranak daripada segi tone warna. Haha dah macam warna pensil luna. Eh! 
#scarfdeaslebaran

Abahnya warna pekat sikit, emaknya warna lembut sikit, anaknya pula terang benderang. Dah macam lampu lip-lap depan rumah pon boleh jadi. Haha. Asalkan bolehlah eh. Haha. Lari tone tidak mengapa, asalkan warna seakan sama umpama adik beradik. Kan acuan lain-lain? Eh! 

Tahun ini meriah dan bahagia buat cx sebab adanya kehadiran bakal imam dan qari junior. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih Allah. :) Anda bagaimana?

Instant shawl raya dan menangi RM100 duit raya selfie bersama #scardeaslebaran . Do click HERE ! 

Salam Ramadhan
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

4 comments:

Mar Mansor said...

kami pakai kaler yang sepatutnya pakai tahun lepas..hihi

Cik Tie said...

ciktie jugak tak tau lagi ni

Izzati Suhaide said...

tak pernah ada tema raya..ikut je pakai kaler apa masa raya..hee

nor nazliana said...

warna ni cun ni