Sunday, September 4, 2016

Harum Malam | Minuman Hebat Para Ibu dan Isteri

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai! salam sejahtera kepada semua pembaca blog cx! Holla! Terima kasih masih setia bersama cx tau! Okay kali ini cx nak bawakan satu produk hebat dari Millennial Gen Group yang merupakan 100% syarikat milik Bumiputera .

Tak menyempat buka plastik wrapping lagi, dah excited nak bergambar. Hahaha Jangan kecam iolls

Apa produk hebat yang beriya diperkatakan oleh cx tu? Haa ~ Cx perkenalkan kepada semua produk hebat di abad ini iaitu Harum Malam !! Uols jangan tak tahu tau, Harum Malam ini adalah minuman kesihatan buat wanita!  Ia amat sesuai buat wanita berkahwin, anak dara, ibu berpantang, wanita berusia 50 tahun dan ke atas serta ibu yang menyusukan anak.  Nak tahu lebih lagi tak? Okay jom!

Botol yang comel tetapi kesannya amat memberansangkan! Tak rugi cuba okay!

Harum Malam dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Bukan itu sahaja uols, ia juga turut dapat membantu dan merawat masalah keputihan, gatal-gatal vagina, hilang hanyir haid dan banyak lagi! Tak menyesal kalau cuba! Mari intai sikit kelebihan dan khasiat Harum Malam produk hebat ini! Sangat disyorkan buat para wanita yang sudah berkahwin serta mempunyai anak kerana ianya dapat membantu kita para isteri dan ibu ini memulihkan segala perkara dan keadaan yang kita sendiri faham dan tahu akannya. 

Gunakan sudu plastik ketika mengambil Harum Malam untuk kesan yang lebih mujarab. :)

Kelebihan Harum Malam

☆ Menyihatkan rahim
☆ Mengencang Otot Kewanitaan
☆ Membantu menganjal dan mengetatkan vagina
☆ Meningkatkan sistem ketahanan tubuh dan menstabilkan hormon
☆ Mencantikkan dan menaikkan seri wajah
☆ Menambah keharmonian suami isteri
☆ Mencantikkan payudara supaya sihat dan montok
☆ Memulihkan rasa rapat
☆ Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
☆ Menegangkan payudara

Nampak tak ramuan Harum Malam? Sebab tu cx kata sangat disyorkan kepada para isteri dan ibu. Banyak kebaikannya. Tengok bahan pon dah tahu. Betul tak?

Sebelum cx kongsikan testimoni-testimoni mengancam, cx nak ingatkan beberapa Pantang Larang Harum Malam ini. Antaranya adalah ;

☆ Elakkan minum minuman berais
☆ Ibu mengandung tidak dibenarkan minum
☆ Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja 
☆ Pastikan minum air kosong yang banyak 
☆ Bagi mendapatkan kesan yang maksimum, amalkan setiap hari.

Okay sekarang, jom ikut cx terjah Testimoni Menarik daripada Harum Malam! 





Apa yang lebih penting sekarang adalah, produk ini telah mendapat Kelulusan KKM ya kawan-kawan sekalian.  Jangan korang tak tahu ya, Harum Malam dah masuk tv okay! Tak percaya? Ayuh! Cx kongsikan serba sedikit moment tersebut! 



Pastikan yang benar asli lagi berkualiti okay! 
Kalau korang semua nak tahu, kesan selepas cx amalkan Harum Malam, asyiklah buang angin sahaja. Banyak sungguh angin dalam badan rupanya. Selain itu, cx dapat rasakan badan segar sahaja sepanjang hari, bertenaga dan tak letih waima dah buat kerja seharian. Biasalah, jadi suri rumah jaga anak, stamina kena steady. Anak ajak main kejar-kejarkan? Haha.
Selain itu, selepas bersalin, biasalah para ibu akan alami gejala seperti tidak bermaya, mudah letih, cepat moody dan segala macam lagilah. Cx juga tidak terkecuali, tetapi apa yang best adalah selepas mengamalkan Harum Malam ni, semua gejala dapat diatasi dengan izin Allah. Wow! Sangat menakjubkan! Betul-betul ni tau. Bukan komen mengampu tetapi betul-betul. Hebat tak hebat penangan Harum Malam? Haaa, rugi u olls kalau tak cuba! 
Baiklah, sebelum cx menutup tirai, di sini cx ingin kongsikan maklumat yang dapat membantu dan memudahkan korang semua untuk menghubungi atau mencari tahu tentang produk hebat Harum Malam ini. InShaaAllah mudah sahaja. 

WEBSITE:

INSTAGRAM:

FACEBOOK:

HOTLINE:
010-4042769 (HP)
03-33585344 (Office)

Semoga Allah Berkati
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

5 comments:

Normi Nieza said...

good review..:)

CXopportunities said...

Thanks a lot sis!

Jueliza Jamani said...

tak sabar nak cuba lepas pantang..

Jueliza Jamani said...

kita follower 1277

yanie yusuf said...

Bagus ni.. rasa pun sedap tak manis sangat dan tak masam sgt..rasa kurma dia sedap..

www.yanieyusuf.com