Argan Scar Serum: Penawar Segala Parut

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai pembaca comel cantik jelita dan menawan cx! Okay kali ni cx nak kongsikan tentang serum yang sangat best. Nak tahu sebab apa? Sebabnya, serum ini mampu membuatkan kita semua tersenyum sampai ke telinga. Sungguh. Inilah dia ARGAN SCAR SERUM : Serum parut pertama di Malaysia yang menggunakan extrak minyak argan, menjadi penawar bagi segala jenis parut. 

Yours Truly Scar Serum

Eh! Iyeke? Iyalah dik non! Kalau awak semua nak tahu Argan Scar Serum ini merupakan produk serum parut yang dihasilkan dengan teknologi tinggi dan diformulasikan dengan extrak minyak argan tau. Ianya direka khas untuk MERAWAT, MENGURANGKAN, MEMUDARKAN & MENGHILANGKAN segala jenis parut serta MEMPERBAIKI tekstur tidak sekata dalam masa yang singkat. Haaa, bestkan? Siapa je yang suka parut bertapak dekat kulit kita kan? Inilah pilihan terbaik buat awak semua. 
100% organik dan bau yang menyenangkan
Kalau digunakan serum ini secara konsisten, InShaaAllah parut akan pudar dalam masa yang singkat. Kalau tak konsisten, tak bolehlah uols nak claim bukan-bukan tau.  Yelah, macam demam juga, dah kalau makan ubat baru sebiji kemudian cakap tak baik, logik ke? Semestinyalah tidak ya saiyang-saiyang.

Sesuai untuk semua jenis kulit
Argan scar serum disahkan selamat okay, tiada bahan terlarang dan paling penting, serum ini mendapat pengiktirafan daripada Good Manufacturing Practice (GMP) dan MESTI. KKM? Ofcourse ada saiyang. Jangan risau. Paling best, serum ini tiada kesan sampingan. Best kan? 

Kalau uols pakai serum ini, ia dapat membantu pertumbuhan sel kulit baru tau sebab kandungan bahan premium iaitu extrak argan oil terdapat dalam serum ini. Sebab tu juga bila kita pakai serum ini secara konsisten, ia mampu mencantikkan dan mensekatakan tona kulit. Semua peringkat umur adalah sangat sesuai menggunakannya. Serum argan ni pekat tau saiyang-saiyang dan ianya memang mudah menyerap untuk kesan yang lebih mendalam. 

LAIN-LAIN KEISTIMEWAAN ARGAN SCAR SERUM:-

✔Parut Jerawat
✔Stretch Marks
✔Parut Chicken Pop
✔Parut Luka
✔Parut Bersalin
✔Parut Kemalangan
✔Kulit Kering
✔Parut Kusam
✔Selulit
✔Tona Kulit Tidak Sekata
✔Kulit Kering Atau Rosak & Apa Sahaja Jenis Parut

Kalau nak beli, korang boleh rujuk maklumat yang cx sediakan di bawah ni tau. Rugilah kalau uols tak beli sekarang sebab tengah ada promosi tau. Nak tau berapa diskaun yang dapat? Haaa lelaju whatsapp founder okay.

Instagram : @araazhealthcare
Founder: @araaz.ahc

whatsapp 'ArganScar' ke 0136566033 atau 
klik link Wasap.my/60136566033/arganscar

Stokis/agen/dropship diperlukan setiap negeri.

Kalau berminat boleh hubungi :
Whatsapp 'Stokis' ATAU 'Agent' ke 0136566033

Serlahkan kejelitaanmu
Lahirkanlah keikhlasan dihatimu

Post a Comment

1 Comments

Hani Rahman said…
SELAMAT HARI RAYA...

🌸💓🌼🌸💓🌼🌸💓🌼
Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani RahmanTerima kasih...
🌸💓🌼🌸💓🌼🌸💓🌼