Petanda Anda Jatuh Cinta

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ



1. Patuh Kata-Kata Si Dia
korunk bila dah jatuh cinta, korunk tak sedar bila korunk sentiasa kata 'ya' dengan kata-kata sidia. tapi, korunk janganlah fikir negatif. patuh disini bukan pekara yang tidak elok tapi perkara yang elok. contohnya, jangan lupa makan ikut waktu walaupun korunk sebelumnya korunk akan makan ikut suka jerk. :)

2. Seringkali Merindui Tanpa Sedar
haaa. benda ni normal. korunk tak akan cakap yang korunk rindu tapi korunk sentiasa mencari alasan agar korunk dapat berjumpa. contohnya, korunk nak hantar sidia balik, korunk nak jumpa lagi tapi takut parents kata apa pula kan, so korunk bagilah something supaya alasannya, nak ambil barang yang tertinggal atau terlupa nak ambil daripada sidia. licik! ;p

3. Selalu Tersenyum
ini juga perkara biasa yang terjadi bila korunk jatuh cinta. korunk jangan nak menipu eh. pantang jerk bila ada orang call and nama yang tertera adalah sidia.. pasti korunk tersenyum kambing tak ingat dunia. kan kan kan?

haa kawan-kawan, bila kita jatuh cinta, kita tidak menyedarinya tapi apa yang kita rasa adalah nikmatnya dimana kita bahagia dengan anugerah Allah terhadap kita. ingatlah kawan-kawan, usahlah kau runsing akan pasangan hidupmu kerna bagi wanita, tak perlu mencari si adam kerna si Adam akan terus mencarimu agar rusuk yang diambil itu ketemu. dan si Adam pula, usahlah berputus asa kerna telah Allah janjikan tiap yang dijadikan itu berpasang-pasangan :) InsyaAllah.

aku temui cintaku
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

Post a Comment

4 Comments

zareliqa afiqa said…
Betul2~ senyum2 kambing sambil baca sms..hahaha :)
Kaki Wayang said…
Ok dah baca..so i ni kira dah jatuh cinta lah ni....
Keri said…
*baru lepas buat X-Ray... dan ternyata , tulang rusuk saya cukup :)