Candy Crush Empat Satu Sembilan

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

hit to grow it up
Selamat hari minggu kawan-kawan! :) seperti biasa hari minggu bukan waktu yang sesuai untuk update blog. Hal ini disebabkan oleh ramai blogger yang pergi menyambut holiday dengan kawan-kawan, keluarga dan mungkin juga teman istimewa. :) maka dengan itu, cx kemaskini blog hari ini dengan entry candy crush saga. yeah!! #ehh.

Seperti biasalahkan, cx memang pemain tegar Candy Crush Saga ini. Namun, cx telah terkandas selama sebulan di level ini!!! Geram geram geram. Susah sangat nak lepas tau. Jika tengok gambar di atas, lagi berapa sahaja lagi nak lepas. Geram betul. Tapi tidak mengapalah, usaha tangga kejayaan kan? In Shaa Allah. Chaiyok Cx! acewah :) hihih #kbai.

Cx's Said:
hai readers, esok bersamaan Isnin 14 Oktober merupakan hari Arafah, maka dengan itu, ayuh kita berpuasa sempena hari Arafah. Besar ganjarannya. Menerusi hadith daripada Abi Qatadah r.a. juga bahawa Rasullullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: "Puasa pada hari 'Arafah itu menghapuskan dosa dua tahun yang lalu dan tahun yang akan datanag." (Diriwayat oleh Muslim) In Shaa Allah. 

Selamat Hari Minggu
"lahirkanlah keikhlasan dihatimu"

Post a Comment

4 Comments

Adriannasyaz said…
Wah,.byk tu..sya sngkut kt level 65.trus x main dah..huhuhu..

Cx..salam aidiladha :)
mumui said…
semoga bjaya lepas level tu.. hehe..
Anonymous said…
kathy tak pandai nak main game..
Unknown said…
dhia tersekat di level 275 macam da 3 bulan tak lepas. da takde mood nak main