Lipstick Pencerah Bibir Gelap [Collagen D'Herbs]

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Apa khabar semua? Cx lambat pula nak update blog hari ini. Cx actually dah lama nak update tentang gincu bibir ini tetapi asyiklah tak jadi. *padahal terlupa. hihi Semakin hari berlalu, tiba-tiba ada seorang blogger bertanya melalui komen di entry Cara Mencerahkan Bibir Gelap. Sebenarnya memang nak update selepas cx update entry tersebut tetapi setahun telah berlalu. haha. 

Click photo to grow it up
Cx pun tidak terkecuali mencuba lipstick ini. Setelah setahun cx menggunakannya, Alhamdulillah, positif. Tetapi perlu digunakan secara keraplah. Lipstick ini apabila kita apply di bibir, automatically bibir kita akan bertukar merah mengikut warna darah kita. Selepas pakai, bibir akan jadi lembut, mulus, segar dan cantik. Seriously cx tak tipu. Korang boleh cuba sendiri. Sekali oles boleh mengekalkan sehingga berjam-jam lamanya. :) 

Packaging baru.
Kepada blogger yang bertanya, lipstick ini boleh dibeli di kedai yang ada jual jamu-jamu atau pun pergi sahaja ke kedai Orang Kampung. Atau boleh click SINI.  Harga hanya RM25.00 sahaja untuk Semenanjung dan RM27.00 untuk Sabah Sarawak. :)

Hargai Pinjaman Allah
lahirkanlah keikhlasan dihatimu

Post a Comment

2 Comments

mamamursyid said…
dulu suka pakai yang ni..sekrang susah pulak nak jumpa kat sini.. so pakai macam2 dah
MAY said…
ok ke.saya bercadang nk cuba set hair care dherbs ni.hehe..lisptick,sy pki nutriwhite,yg dlm katalog tuppware tuh.ok jg sbb ade vit E