Wednesday, August 7, 2019

KITA Beauties Beri'es Col'la : Minuman Campuran Botani

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

KITA Beauties Beri's Col'la : Minuman Campuran Botani | Zaman sekarang ini, semua orang nak cantik sihat luar dan dalamkan? Nak kekalkan pengambilan makanan sihat harian seperti buah, sayur, ikan, daging semua tu, kadang-kadang culas juga.  Tidak lagi kira bajet yang ada untuk digunakan. Tapi sekarang ini, tak perlu risau lagi tau sebab dengan Kita Beauties Beri's Col'la, korang boleh cantik hanya dengan pengambilan sachet setiap hari! Mudah dan senang sangat! 


Kita Beuaties Beri's Col'la merupakan minuman campuran botani yang mengandungi empat bahan aktif utama iaitu; pomegranate, Omega 3, Collagen Peptide dan Asthaxanthin.  Setiap bahan aktif utama ini mempunyai kelebihannya tersendiri yang mampu membantu menguatkan kesihatan kulit kita dengan pengambilan yang konsisten. Jom cx kongsikan apakah kelebihan bagi setiap satu bahan aktif Col'la

Pomegranate: 
Membantu meningkatkan kesihatan kulit

Collagen Peptide: 
Merupakan alat anti penuaan terbaik.

Asthaxanthin: 
Membantu mengurangkan kedut dan melembabkan kulit

Omega 3 Sunflower Seed:
Merupakan benih berkhasiat yang baik


Kelebihan Pengambilan Kita Beauties Beri'es Col'la ini boleh membantu memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalaah.  Selain itu, Kita Beuties menjadikan kulit kita lebih anjal dan elastik. Paling teruja, iainya juga melembabkan kulit kita. Bestkan? Bila kita konsisten pengambilan Kita Beuties, nanti boleh mengurangkan kedutan dan garis halus tau! Almaklum, Asthaxanthin kan ada? Liang pori kita juga akan mula mengecil dan masalah jerawat serta jeragat pon akan berkurang. Tambahan lagi, kuku dan rambut kita pon akan jadi cantik dan kuat sebab Kita Bauties membantu mengurangkan radikal bebas dan toksin dalam badan.  Kalau korang nak tahu, Kita Beauties ini juga boleh meningkatkan sistem imunisasi badan tau sebab ada juga dimasukkan Vitamin C dalam bahan-bahan ramuan produk  


TIPS/PANTANG

☑️ Bagi masalah jerawat , elakkan makanan bergoreng dan kicap soya.
☑️ Elakkan pengambilan KAFEIN, boleh mempercepatkan penuaan. 
☑️  Masa datang haid, seeloknya berhenti sekejap kerana sistem pnyerapan badan masih lemah. 
☑️Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil UBAT dari hospital/klinik. 
☑️ Boleh jarakkan 1-2 jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil apa² jenis produk/supplement/jamu lain. 
 ☑️Sesuai diambil selepas kandungan/baby yg berusia 4 bulan keats utk ibu mengandung/ ibu mnyusu. 

☑️ Produk slimming/detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung. 
☑️ Amalkan minum AIR MASAK 2-3 liter untuk kesan terbaik. 
☑️ Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa² jenis produk. 
☑️ Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung. 



PENGUMUMAN PENTING 
✅Produk Kita Beauties bukan di perbuat dari ubat. Kita Beauties tidak dapat bantu menyembuh sakit sakit kronik anda . 

✅Produk Kita Beauties Hanya Makanan tambahan anda seharian . Kita Beauties Hanya membantu mengimbangkan nutrisi yang kekurangan dari Makanan seharian anda . Produk Kita Beauties adalah produk yang diperbuat dari makanan seharian kita seperti sayur-sayuran , buah-buahan dan kolagen dari ikan . PRODUCT KITA BEAUTIES ADALAH SUPERFOOD.

✅Produk Kita Beauties cuma ada No.Reference Dari Kementerian Kesihatan
Malaysia (KKM) dan dikategorikan sebagai makanan. . Product kami tiada No. MAL sebab No. MAL hanya untuk produk yg di perbuat dari ubat / dikelaskan sebagai ubat.


CARA PENGAMBILAN
Campurkan 100ml air biasa / suam / sejuk kedalam shaker bersama satu sachet Kita Beauties.  Pastikan larut selarutnya sebelum diminum.  

Produk ini sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. (waktu yang dicadangkan ialah sebelum tidur kerana  penyerapan waktu malam lebih tinggi)


Jom dapatkan KITA Beauties sekarang! 
Make Your Skin and Body Happy! 


Rasa Bangga Dengan Diri Anda!
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

19 comments:

My New Blogger said...

sape nak flawless skin, beli cepat...

Mama aiman said...

Owhh ini lah rahsia cx semakin cantik berseri.almklum la kite da masuk 3 series nie kna la jga kecantikan baik dlaman mahupun luaran..tak gittew cx..

adianiez AIDA said...

byk da produk gini nowadays.
da xde alasan utk tak cantik.
murah.
mudah nak dapatkan / beli.
sedap plak rasa nyer ye...
dalaman badan kita ni perlukan suplemen yg terbaik.
yg penting, beli yg asli dan sah KKM.

mek yunie said...

nampak awak review dalam ig. bagus khasiatnya. cuma perlukan istiqamah dari dalam diri untuk terus minum. heheh. kalau mek sekerat jalan je. tak disiplin.

ajumohit said...

memang orang perempuan suka bab nak cantik ni, janji kene rajin dan dan disiplin untuk pastikan dapat hasil yang diinginkan kan sis

Ezna said...

Saya ni sebetulnya takde la minum minuman kesihatan ni. Sejenis yang tak suka nak ambik ubat ke minuman apa ke....tapi kita perempuan ni dengan macam2 nak kena jaga kenalah kan?....Haishhh nak kena pi cari juga la....

iffah208 said...

Macam sedap jer ni.. nak cuba juga nanti bila dah habis produk yang tengah dimakan ni.. Kalau serasi boleh teruskan.. Tq sharing

MaisarahSidi said...

Macam sedap je tu heeee. Banyak bahan hebat yang digunakan dalam produk ni ye. Jaga makan dan bersenam juga ya, penting untuk dapatkan kesihatan yang baik ;)

www.maisarahsidi.com

Farhana Jafri said...

bukan setakat cantik luaran je tapi dalaman juga sebab ingredients dia semuanya berkhasiat untuk kita. Cara nak bancuh pun senang je.

AlongMurni said...

Wah.. Banyaknya kandungan yg berkhasiat n diyakini.. Terima kasih atas n cara penggunaannya.. AM nak cubalah juga.. Usia semakin meningkat, kedutan mula menampakkan diri.. Hehehe

Tengkubutang said...

TB selalu dengar tentang produk ni.. agak viral gak orang bercerita .. teringin gak nak try.. suka tengok packaging kotak tu.. comel je

Nadia Johari said...

selalu namapk produk ni..macam best je..kita ni dah makin meningkat usia, kene la ambil suplement..tengok packaging pun kiut je..boleh cari ni

AyuArjuna BiGoshh said...

Nampak minuman ni nampak sedap. Bagus bila ada produk lokal macam ni yg bileh kita ketengahkan

Bonda Chanteq said...

Semua wanita nak sentiasa muda...ada kulit yg cantik dan mulus...thanks for sharing...boleh cuba jgk supliment ni...

Wai Yee aka Rane said...

First time hearing Kita Beuaties Beri's Col'la. Is this a new brand in market? The packaging is so cute tho

Rawlins GLAM said...

Rawlins memang percaya pada khasiat kolagen dan Rawlins pun ada mengamalkannya. Now Rawlins amcil BB Collagen Plus - berasaskan kolagen ikan. Mudahan kita terus istiqamah dalam menjaga kesihatan diri

Sunshine Kelly said...

This brand is new to me, kalau rajin minum collagen drink maka kulit akan semakin baik.

Lia Hasty said...

Selalu nampak blogger update pasal ni. Kalau pergi Guardian pun selalu nampak. Tapi lia tak pernah cuba lagi produk Kita Beauties Beri's Col'la ni. Nanti nak juga cuba produk ni.

Alia Farhan said...

Xpernah dengar pasal dis brand.. Currently mmg saya tgh jaga skin sbb skrg ni mlas nk make up teruk2.. Boleh try dis one after dis