Sunday, November 3, 2019

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Pynocare merupakan kombinasi ramuan tumbuhan semulajadi, yang boleh melindungi kulit daripada penuaan pra-matang, tona kulit yang tidak sekata.

Esen untuk Tona Kulit yang Sekata Bagaikan Kristal

☑️ Meningkatkan bio-availibility untuk penyerapan yang lebih baik.
☑️ Pynocare pertahankan kulit wajah dari radikal bebas kerana ianya kaya dengan antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas dan mengatasi tona kulit yang tidak sekata pada akarnya.
☑️ Pynocare juga sebagai pelindung UV yang meningkatkan pertahanan terhadap kerosakan kulit yang disebabkan oleh cahaya UV.



Umum tahu bahawa banyak punca kepada terjadinya masalah kulit namun ramai yang tidak menyedarinya atau mungkin tidak mengendahkannya. Di sini cx senaraikan antara punca-punca berlakunya masalah kulit;

☑️ Cahaya Matahari : Faktor Utama
☑️ Perubahan Hormon : Kehamilan, Pil Kontraseptif
☑️ Masalah Endokrin : Tiroid dan Ovari
☑️ Kosmetik yang bertoksik pada cahaya : Merkuri, Asid Salisilik
☑️ Ubat-ubatan yang bertoksik pada cahaya : Antibiotik, Ubat Anti Keradangan.

Antara kesan kulit wajah kita bermasalah adalah hadirnya bintik-bintik hitam dan tona kulit yang tidak sekata.  Ianya disebabkan oleh penghasilan melanin yang berlebihan pada kawasan yang terdedah kepada pancaran matahari terutamanya di bahagian pipi, atas bibir, hidung dan dagu. 


Kelebihan dan Manfaat Pynocare

1. Ektrak Kulit Kayu Manis Pain Maritim Perancis
☑️ Kaya dengan procyanidin oligomerik (OPCs) dan bioflavonoid yang berfungsi sebagai antioksidan dalam menghapuskan radikal bebas. 
☑️ Berupaya untuk membentuk lebih banyak struktur antioksidan dengan mengitar semula vitamin C dan menghasilkan vitamin E.

2. Vitamin C :
☑️ Merupakan Antioksidan Semulajadi
☑️ Melindungi kulit daripada UVA, UVB , dan cahaya yang boleh dilihat.
☑️ Menghalang penghasilan dan pembentukan melanin
☑️ Bekerjasama dengan Vitamin E.

3. Ekstrak D.Salina :
☑️ Membekalkan sumber semulajadi yang kaya dengan karotenoid, beta karotena.
☑️ Merupakan antioksidan semulajadi yang melindungi membran sel dari pengoksidaan lipid dan kerosakan yang disebabkan oleh cahaya UV.

4. Vitamin E :
☑️ Sebagai antioksidan larut lemak utama yang menghalang pengoksidaan lipid dan menghapuskan radikal bebas
☑️ Memberi perlindungan UV serta mengurangkan kesan-kesan penuaan. 


Dalam setiap kotak mengandungi 5 × 10 kapsul sofgel.  Pengambilannya adalah 1 (baca: satu) kapsul 2 (baca: dua) kali hari. 

Jom cx kongsikan testimoni daripada pengguna Phynocare.  Cx gerenti korang akan teruja untuk cuba juga supplemen ini. Iyalah, boleh membantu melindungi kulit wajah kita. Siapa yang tak nak kan?


Kalau nak dapatkan supplemen Pynocare ini, mudah sangat! Tekan dan pilih sahaja mana-mana medium yang korang selesa untuk berurusan. Sekarang semua di hujung jari. Betul tak? Rujuk link dibawah;


•Lazada:
•CARiNG:

•Watsons:


Jom kekalkan keremajaan
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Tisu Basah Bayi HaYanBom Bebas Bahan Merbahaya dan Selamat Digunakan|Hai semua, Siapa yang ada anak kecil? Baru melahirkan bayi? Haaa, sudah pasti kita para ibu memerlukan tisu basah untuk anak-anak. Penggunaan tisu basah sudah menjadi benda wajib dan bukannya perkara baru dikalangan para ibu.  Cx pon menggunakan tisu basah untuk kegunaan bersama seisi keluarga. Ada kepentingannya tisu basah ini kepada kehidupan seharian kita. Bukan hanya untuk bayi dan kanak-kanak sahaja. 


Sejak dah nak bersalin ini, Alhamdulillah rezeki anak dalam perut barangkali.  Cx jumpa dan mula kenal dengan satu produk yang diimport khas dari Korea dan ianya selamat digunakan iaitu Tisu Basah Bagi HaYanBom. Memang terbaik! Makluman korang, tisu basah HaYanBom terbahagi kepada tiga siri iaitu;



Biru Tua (Besar - 82 helai) : Paling tebal tisunya dan kuantiti kelembapan air adalah lebih, tisunya mempunyai tekstur yang lebih dalam, jadi ianya sangat sesuai dan mudah untuk kita gunakan bagi mengelap punggung bayi. Ini nanti cx tak sabar nak guna untuk anak cx yang bakal lahir !


Biru Muda (Sederhana - 72 helai) : Paling nipis dan kuantiti kelembapan airnya sedikit, ianya sesuai untuk mengelap mulut. Jika mulut terlalu lembab apabila dilap pon akan menyebabkan ketidakselesaan. Betul tak?

Merah Jambu (Kecil - 20 helai) : Ketebalan tisu adalah sederhana dan boleh digunakan untuk lap apa sahaja. Jadi, tisu basah merah jambu ini sangat sesuai untuk diusung kemana sahaja! Cx memang letak dalam beg anak. Mudah nak lap apa² kalau keluar berjalan.  Almaklum anak-anak kecilkan kalau makan dia punya meriah tu boleh dibayangkan. Hehe


Selalunya anak-anak suka main² dengan tisu basah macam ni.  Kadang² ada jenis tisu basah mempunyai bahan yang mungkin memberi kesan negatif kepada mereka lebih² lagi sejenis kulit sensitif.  Tapi dengan HaYanBom ini InShaaAllah  jangan risau sebab mereka menggunakan bahan selamat dan melalui ujian bebas toksik serta kulit sensitif.


Makanya, anak kecil kita akan rasa seronok dengan menggunakan HaYanBom ini dan sudah pasti warga mak² akan lebih tenang dan bahagia juga. Tak gitu mak²? HaYanBom juga cuba sebaiknya untuk minimumkan harga agar semua orang boleh dan mampu milik serta dapat menggunakannya dengan mudah dan harga murah untuk tisu basah yang diimport ini. InShaaAllah.


Tisu basah Bayi HaYanBom adalah terbaik yang mengambil kira tentang kesihatan bayi. Diimport dari Korea. Ianya selamat digunakan ke atas kulit bayi.  Sesuai juga untuk penggunaan tangan dan mulut. Paling best, ianya tidak melekit! Selesa sangat pakai! Memang sangat disyorkan! 

☑️ Bahan² Gred Makanan ☑️ Tiada Alkohol, Paraben dan Bebas Pewangi ☑️ Mempunyai GMP ☑️ 100% Air Bersih


Instagram: @corakiddo_hayanbom_malaysia

Sayangi dan Lindungi Anak Kita
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu