FSJ Shoes : Fesyen Kasut Bercetak Pelbagai Pilihan Antarabangsa

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai korang, kali ni cx nak kongsi sikit pasal satu jenama kasut antarabangsa ni. Cx pon baru sahaja tahu. Jadinya, cx pon nak korang tahu mengenainya sebab jenama kasut ini memang ada banyak koleksi pilihan klasik dan moden yang korang sendiri akan rambang mata. Cantik-cantik belaka. Jenama kasut ini dikenali sebagai FSJ Shoes : Feseyen Kasut Bercetak Pelbagai Pilihan Antarabangsa. Meh cx cerita sedikit asal usul FSJ Shoes ini.


FSJ ini adalah singkatan bagi Funny She Jill, selari dengan fesyen antarabangsa dan mengambil rekaan fesyen super dengan harga yang menarik. FSJ ni maksud dia Berinovasi Ekstrem atau pon sesuatu yang mencabar, lebih melambangkan ciri-ciri kehidupan wanita moden untuk mengejar fesyen dan kecergasan. FSJ meletakkan arah tuju mereka dalam membantu wanita merealisasikan impian mereka mengenai fesyen dan juga mengejar kualiti. Ianya ditubuhkan pada tahun 1998 dan mereka menyediakan pelbagai barangan yang lengkap kepada pelanggan di peringkat antarabangsa. Paling penting, FSJ ini menjaga kualiti dan menegakkan piawaian kraf yang tinggi. Memang terbaik.



Potongan seksi dan luarbiasa, dengan reka bentuk bergaya menyerlahkan lagi kecanggihan produk mereka, menjadikan FSJ diterima dan dialu-alukan oleh para pelanggan serta memberikan reputasi yang baik di kalangan masyarakat.

Siri Kasut Cetakan Leopard & Kasut Cetakan Cheetah


Kasut cetakan Leopard ini adalah siri kasut klasik FSJ, yang diinspirasikan daripada Leopard Print Pumps dari Cheetah.  Kini, ianya menjadi lambang keseksian dan ketampanan si pemakai. FSJ kini mengeluarkan keluaran trend paling hangat iaitu Kasut Cetakan Cheetah. Terdapat juga rekaan lain seperti kasut flat cetakan harimau, wedges, sandal, kasut tumit tinggi cetakan harimau, boot cetakan harimau dan lebih banyak lagi dengan penghantaran PERCUMA seluruh dunia! Semua ini hanya di FSJ sahaja. Klik Leopard Print Shoes ok.


Apa yang lagi menarik dengan FSJ ini adalah, pelanggan boleh custom made kasut sendiri. Memang seronok. Sekarang ini FSJ ada Flash Sale tau! Memang berbaloi. Setiap kasut mereka memang cantik seksi dan korang jangan risau, saiz paling kecil adalah 4 ya, jadinya semua orang boleh pakai. Memang hebat! FSJ ini jenama dari United State, jadi, kita boleh membeli belah menggunakan paypal sebab ianya lebih selamat, mereka siap dapat sijil perakuan daripada Paypal tau. Jadi, tak usah ragu-ragu kalau nak berurusan okay. Beli sahaja.


Website:

Facebook:
https://www.facebook.com/FSJshoes/

Phone:
(+1)702-771-7099

Working Days/Hours:
Mon - Sun / 10:00AM - 4:00PM

Address: 
10155 E Rush ST,South El Monte , CA 91733, United States

Hadiahkan buat Tersayang
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

Post a Comment

7 Comments

Cik Nor said…
cantik2 kasut dia..:)
Nadia Johari said…
Cantikla kasutnya.. Nad pernh ade kasut yang gmbr first tu.. Tapi tak tajam la.. Jenis bertali mcm tu.. Tiba nak usha kasut pulak
Mimie said…
Kolekai kasut kat fsj memang cantik cantik tau. Suka tengok
Sunshine Kelly said…
Wow all their shoes are so fashionable and stylish.
Syamimi Saad said…
Fuhhh kasut kasut dia..
Tak tercapai dek akal. Hihihi
Memang hebat dorang ni kan..
Hanny Abdullh said…
Fuyooo...zaman2 dulu bolehlah pakai mcm ni, sekarang ni dgn usia dah separuh abad ni boleh sakit lutut dibuatnya..hehehe
ray said…
i love the boots.