Raph & Remy: Cadangan Hadiah Menarik untuk Bayi Baru Lahir

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Raph & Remy Cadangan Hadiah Menarik untuk Bayi Baru Lahir

Kebiasaannya bila ada bayi baru lahir, dalam kalangan ahli keluarga kita, mesti masing-masing teruja kan? Mesti kita semua rasa seronok nak belikan hadiah untuk bayi baru lahir. CX pon suka sangat kalau ada bayi baru lahir. Teruja dia lain macam. Tambahan lagi, adik CX bakal menimang cahaya mata dia yang pertama. InshaAllah bayi baru akan lahir hujung tahun ini. Ini merupakan anak buah CX yang pertama tau! Jadi, CX dah ada cadangan hadiah menarik untuk bayi baru lahir nanti daripada Raph & Remy. Hadiah menarik untuk bayi baru lahir daripada Raph & Remy ini mempunyai keistimewaan dalam diperibadikan (personalized) sendiri hadiah yang menjadi pilihan kita tau! 


Raph & Remy merupakan laman web Personalised Premium Bamboo untuk Keperluan Bayi & Hadiah Bayi. Bagi ibu yang bergaya dan moden, Raph & Remy merupakan pilihan yang terbaik kerana mengutamakan kualiti, memikirkan kesan terhadap alam sekitar dan mengutamakan keselesaan bayi Jadi, sangat sesuai kalau kita nak bagi hadiah untuk bayi baru lahir. Jom usha barang keperluan bayi baru lahir yang diperibadikan daripada Raph & Remy.

Hadiah-hadiah Pilihan untuk Bayi Baru Lahir

Organic Bamboo Baby Blanket : 

Blanket ini dibuat daripada 100% buluh organik, Merupakan kain mesra alam dan memberi tidur paling selesa di dunia. Kain dia sejenis cepat sejuk bila keadaan cuaca panas. Apabila keadaan cuaca panas pula, kain dia akan sendirinya mampu menyejukkan bayi baru lahir. Jadi, ianya boleh mengurangkan risiko terlalu panas kepada bayi baru lahir, kita sebagai mak abah pon seronok dan tenang sahaja bila tengok bayi tidur dengan selesa.


OEKO-TEX® ini diperakui ya. Ianya sangat lembut dan halus seperti sutera. Raph & Remy Organic BambooCloud Cooling Blanket sangat breathable, antibakteria dan tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik. Kebolehan pelembapan semula jadi kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar.

Ianya ecara semula jadi sebagai pelindung UV dan hypoallergenic - tidak akan menyebabkan reaksi alahan. Salah satu kain paling lembut di dunia, buluh organik adalah bebas racun perosak, lestari dan sumber yang boleh diperbaharui. Korang boleh dapatkan 4 warna pilihan iaitu biru, merah jambu, putih dan kelabu.

Personalised Hooded Towel & Mitt Set

CX suka tengok kecomelan Baby Towel & Mitt daripada Raph & Remy ini. Memang sesuai untuk dijadikan hadiah untuk bayi baru lahir. Kekuatan penyerapan, set Raph & Remy Organic Bamboo Baby Towel & Mitt yang lembut dan mewah diperbuat daripada bamboo organik berkualiti terbaik. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik yang dapat mengeringkan kulit bayi dengan cepat sambil menjadikannya hangat dan sangat selesa. Sarung tangan lembut sutera sesuai menjadikan pencucian pada waktu mandi mudah dan merangkumi gelung gantung yang mudah digunakan untuk pengeringan dan penyimpanan


Pilihan mesra alam, Organik Bambu Baby Towel & Mitt yang diperakui OEKO-TEX® dicampurkan dengan serat mikro untuk memberikan ketahanan itu, supaya tuala anda tetap cuci lembut selepas dicuci dan juga tidak mudah tersekat. Bukan hanya salah satu kain yang paling lembut di dunia, ia juga merupakan sumber yang lestari dan boleh diperbaharui.

Hipoalergenik, antibakteria dan racun perosak, set ini sengaja dibuat dengan mempertimbangkan kulit sensitif bayi. Untuk kegunaan seharian, hadiah yang sangat praktikal dan ideal yang bersaiz sempurna untuk bayi baru lahir dan kanak-kanak sehingga tiga tahun. Menampilkan telinga yang lembut dan lembut di atas tudungnya serta perincian sulaman pada kedua tuala dan sarung tangan, itu adalah perhatian dan perhatian tambahan terhadap perincian yang menjadikan bilik mandi ini memberikan hadiah yang terus diberikan. Korang boleh dapatkan 3 warna pilihan biru, merah jambu, dan kelabu.

Personalised Teethers

Teethers ini sangatlah sesuai untuk anak CX yang bakal tumbuh gigi waima baru lima bulan.  Asyiklah menggigit sahaja kerja dia.  CX nak belilah Teethers Raph & Remy ini sebab ianya buatan tangan daripada manik silikon gred 100% berkualiti tinggi. Bebas daripada BPA dan kayu beech asli premium, tahan lama, lestari dan antibakteria semula jadi.

Manik-manik silikon lembut adalah ukuran dan tekstur yang sempurna untuk menenangkan. Ianya mengurut lembut gusi sementara gelang kayu beech berganda memberikan permukaan keras yang memuaskan untuk bayi baru lahir mengasah gusi mereka.  Ianya sangat sesuailah untuk anak kita yang baru nak tumbuh gigi.  Saiz dia yang kecil comel sedang elok dalam genggaman bayi.  Kemudian warna yang menarik perhatian si bayi.  Memang bayi kita akan rasa selesa dan seronok.  

Bamboo Baby Swaddles

RAPH & REMY ™ Premium Bamboo Swaddles dibuat dari 100% viscose buluh dan terdapat dalam pelbagai campuran warna khas. Dibuat hanya untuk koleksi kami. Sutera lembut & unik., Kain Kasmir seperti kain buluh adalah pilihan terbaik dalam fabrik berkualiti. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas biasa, ia juga merupakan sentuhan paling lembut untuk bayi anda.


Sifat kain juga menjadikannya anti-bakteria, anti-kulat dan hypoallergenic. Pilihan fabrik yang sangat tahan lama dengan semua pelindung dijamin kekal lembut selepas dicuci. Mempunyai pelbagai fungsi, ia juga boleh digunakan sebagai penutup penyusuan susu ibu, cadar, kain burp, penutup teduh kereta bayi, playmats dans sebagainya.

SootherBuddy Security Blanket

Lembut mewah, SootherBuddy ™ Security Blanket menawarkan keselesaan dan keselamatan kepada anak-anak kecil di seluruh dunia. Selalunya digunakan sebagai objek peralihan, reka bentuk asli Raph & Remy khas. Menenangkan, bayi ketika mereka berpisah daripada ibu bapa mereka dan menghadapi suasana yang tidak biasa.



Pediatrik mengesyorkan agar bayi berusia enam bulan ke atas diberi objek keselamatan untuk membantu menghilangkan ketegangan dan kegelisahan mereka. Dibuat dengan velboa kelabu neutral yang sangat lembut dan dilapisi dengan satin sutera, SootherBuddy ™ terbuka di bahagian depan untuk snuggling yang selamat dan selesa. Ianya bergaya, berfungsi dan sentiasa menggayakan bahagiannya. Ini akan menjadi teman terbaik bayi yang selalu ada di sisi mereka.

Apparel

Knotted Gowns

Di sinilah keselesaan dan fungsi memenuhi gaya. Item yang paling mudah dimiliki oleh ibu baru untuk bayi baru lahir. Gaun Simpul Buluh Premium mewah lembut. Bahagian depan butang bawah memudahkan untuk meluncur ke gaun tanpa melepasi kepala bayi. Bahagian bawah tali leher menjadikan lampin berubah angin (tanpa disedut, diikat semula dan dikeluarkan hanya lampin pada waktu siang dan malam!) Sarung lipatan bawah menjadikan kulit halus bayi tidak tergarik.. Sangat selesa sebagai barang keperluan untuk setiap koleksi bayi yang baru lahir. Terdapat dalam pelbagai warna dalam ukuran 0-3 bulan.



Mengapa Buluh?
  • Serat semula jadi
  • 3 kali lebih banyak penyerap daripada kapas
  • Keupayaan pelembapan kelembapan semula jadi
  • Kesukaran bernafas tertinggi
  • Pengatur suhu
  • Anti bakteria


Baby Onesies

Memberikan pengalaman yang menarik buat bayi baru lahir.  Onesies Buluh Premium adalah lembut. Gaya bergaya khas adalah pemenang untuk setiap majlis - sesuai untuk waktu tidur dan bermain. Peregangan tambahan kain direka untuk mengikuti setiap pergerakan bayi baru lahir. Item penting untuk setiap koleksi bayi baru lahir dan tersedia dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan. 


Gift Sets

Kita boleh pilih sendiri set hadiah menarik untuk bayi baru lahir di Raph & Remy ini tau.  Tak kiralah hadiah yang kita dah pilih di laman web mereka ataupun hadiah kita sendiri.  Kita boleh jadikan set hadiah yang menarik buat bayi baru lahir dengan kotak dan kad ucapan. Mempunyai beberapa pilihan set hadiah yang boleh  kita pilih. Semua cantik belaka. 



Newborn Essentials Collection Gift Set

Merupakan set lengkap bagi kepeluan bayi baru lahir. Semua barang keperluan baru lahir dalam satu set hadiah premium tanpa jantina. Ia termasuk Beg Canvas Tote Premium, untuk menjadikan semua keperluan lawatan ke hospital sangat istimewa, mudah! Semua item diperakui OEKO-TEX®.

Menjimatkan 20% apabila kita membeli Koleksi Keperluan Baru Lahir ini sebagai satu set hadiah yang lengkap.

  • Onesies Buluh Premium - Set Duo (0-3m)
  • Gaun Rajutan Buluh Premium (0-3m)
  • Pembalut Buluh Premium
  • Sarung Buluh Premium - Set Duo (0-6m)
  • Beanie Slouch Reversible Bambu Premium (0-6m)
  • Booties Bayi Buluh Premium (0-6m)
  • Stoking Bayi Buluh Premium - Set Duo (0-3 + 3-6m)
  • Beg Tote Kanvas Premium
  • Kad Hadiah


Raph & Remy: Cadangan Hadiah Menarik untuk Bayi Baru Lahir

Jadi, korang dah ada idea dan cadangan baik sebagai hadiah menarik untuk bayi baru lahir? CX dah ada beberapa pilihan yang bakal ditapis semula. Rambang mata tau bila tengok semua sebab cantik-cantik belaka.  Semuanya tidak mengecewakan.  Baiklah, kalau korang nak tahu lebih lanjut dan nak shopping mata, nanti klik link di bawah okay.  


Selamat Membeli Belah
Lahirkanlah Keiklasan Dihatimu

Post a Comment

18 Comments

Ben Ashaari said…
Tiba tiba rasa cam nak ada baby lak 😁
Zaza Azman said…
Suka lah tgk design dia. Simple but elegant sgt. Teringin nak beli tapi xde baby plak. Hihi
Tengkubutang said…
Suka material yang digunakan untuk hasilkan produk2 raph remy ni..
Comel comel, mmg sesuai laa nak bagi hadiah
Marina Bashah said…
comel barang baby dia
Cik TK said…
Saya memang tengah survey2 barang untuk bakal anak saudara ni.. Thank you untuk idea ni!
qaireen said…
comel sangattt🥰🥰🥰
dorsett pink said…
Cantik dan menarik. Untuk yang berduit, bolehlah buat present macam ni
Ardini Humaira said…
Unik bwtul teether tu!
Izyan Balqis said…
Comelnyaaaaa..geram tengok!
Syiera Firdaus said…
Wah boleh beli dekat anak buah ni
ajumohit said…
suka juga produk raph & remy ni sebab materialnya lembut dan sesuai untuk bayi. nampak eksklusif
Huda Halid said…
suka design2 produk di Raph dan remy. simple tapi nampak eksklusif
marsha said…
Siap boleh personalized lagi...best best
Atul Hamid said…
cute sangat... suka tengok 😍😍😍